Zamość w telewizji

1Od 15 lipca do 15 sierpnia na 33 kanałach telewizyjnych będzie można oglądać nowy spot promujący miasto Zamość.

Spot wyprodukował Damian Bieniek z firmy Edukator Film. Bieniek to autor ponad 200 teledysków oraz ponad 50 filmów reklamowych. Współpracował m.in. z Janem Nowickim, Stanisławem Sojką, Olą Szwed, Michałem Koterskim, zespołem Rezerwat, Ivanem Komarenko,  zespołem Kombi i Grzegorzem Hyżym, a także z największymi gwiazdami polskiego rapu, takimi jak m.in. Onar, Miuosh, Bob One i Bas Tajpan.

Muzyka została skomponowana specjalnie na potrzeby obrazu promującego Zamość. Napisał ją Jacek Kałuża z lubelskiego kolektywu muzycznego Fanatycy Flow.

Scenariusz powstał w Wydziale Turystyki i Promocji urzędu miasta.

Główni aktorzy występujący w spocie to Dominik Masiukiewicz, Weronika Mazurek oraz 7-letnia Liliana Kępa. Poza tym, w obrazie można zobaczyć grupę rekonstrukcyjną z zamojskiego Nadszańca, Teatr Ognia Utopia oraz odtwórców głównych ról w spektaklu „Romeo i Julia”, pokazywanym w Zamościu w ramach Zamojskiego Lata Teatralnego – Oliwię Zając i Tomasza Kornata.

Spot został wyprodukowany w dwóch wersjach: 30-oraz 15-sekundowej. Zakres kampanii to 277 punktów GRP (Gross Rating Points – procent dotarcia do grupy docelowej), co w przeliczeniu da minimum tysiąc emisji.

Całkowity koszt emisji wyniesie nieco ponad 429 tys. zł brutto. Pieniądze pochodzą z bonusu, udzielonemu miastu w ramach unijnego projektu „Zamość miasto UNESCO, Pomnik historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki.”

Spot będzie można zobaczyć m.in. w: TVN (60 proc. wszystkich emisji), TVN24, AXN, National Geographic, Investigation Discovery, Comedy Central, Discovery, TVN24 BIŚ, TVN Style, Animal Planet, Discovery Turbo Xtra, Discovery Life, Discovery Historia, Ale Kino +, AXN Black, FOX, Discovery Science, Canal+ Sport, TVN7, TV PULS, TTV i PULS2.

Spot jest dostępny pod linkiem:

2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *