Zamojskie Centrum Informacji Turystycznej po liftingu.
11 czerwca br. o godz. 11.00 odbyło się oficjalne otwarcie Zamojskiego Centrum Informacji Turystycznej po remoncie w ramach przygotowań do tegorocznego sezonu turystycznego.
Zamojskie Centrum Informacji Turystycznej oferuje nowe produkty:
– koszulki z logo Zamość- Twierdza Otwarta, w cenie 30,00 zł,
– pierniczki regionalne w kształcie zarysu Twierdzy Zamość, w cenie 5,90 zł,
Oraz usługi:
– wypożyczalnia rowerów- 5,00 zł/ godzina; 25,00 zł/ cały dzień; 35,00 zł/ doba
– przechowalnia bagażu- bezpłatna.
Podczas spotkania pan Andrzej Wnuk Prezydent Miasta Zamościa – powiedział ,, Postanowiliśmy doprowadzić te pomieszczenia do lepszego wyglądu. Działa infomat i punkt w którym można uzyskać różnego rodzaju doradztwo. Wprowadzamy również nowe produkty turystyczne – koszulki z nowym brandem Zamość Miasto Otwarte (pierwszy brand Zamość Miasto Idealne). Wielu turystów pyta nas co jest przysmakiem Zamościa. Oczywiście mówimy, że flaki po zamojsku. Pokusiliśmy się o coś nowego – ciasteczka w kształcie obrysu twierdzy, które smakują prawdopodobnie lepiej niż za czasów Jana Zamoyskiego. Będziemy je sprzedawać i miejmy nadzieję, że się przyjmą i będą taką słodką pamiątką z Zamościa. Ciasteczka nie przyjechały z Chin, są wyprodukowane przez zamojską firmę. Takie drobne kroki zmieniają nasze miasto na plus i otwierają je na turystów ”
Na zakończenie części oficjalnej Andrzej Wnuk wraz z Damianem Miechowiczem oraz Markiem Gajewskim zaprezentowali rowery z zamojskiej wypożyczalni. Po przejażdżce jednogłośnie stwierdzili, że to świetny sprzęt.
Fotorelacja Mirosław Chimel