Spot z Zamościa nominowany w Berlinie!

Zamość 160Spot „Zamość – Twierdza Otwarta” spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem jury jednego z najważniejszych festiwali filmów turystycznych na świecie – trwającego właśnie w Berlinie Das Goldene Stadttor – i został nominowany do nagrody głównej.

Das Goldene Stadttor Tourism Multimedia Award jest wydarzeniem towarzyszącym międzynarodowym targom ITB Berlin. To jedna z głównych imprez branży turystycznej na świecie, w tym roku organizowana już po raz 50.

Spot „Zamość – Twierdza Otwarta” został nakręcony w ubiegłym roku na zlecenie urzędu miasta przez Damiana Bieńka (Edukator Film). Autorem muzyki jest Jacek Kałuża (lubelski kolekt Fanatycy Flow). W połowie ubiegłego roku film (w wersji 30- i 15-sekundowej) został wyemitowany ponad 2 tysiące razy w 33 stacjach telewizyjnych (m.in. wchodzących w skład grupy TVN i w kanałach tematycznych: National Geographic, Discovery, Animal Planet itp.).

W Berlinie zamojski film zdobył nominację w kategorii „City Tourism”, co oznacza, że ma szansę na nagrodę główną – „The Golden City Gate”. Wszystko wyjaśni się już jutro  (w czwartek, 11 marca) po godz. 15.30, kiedy to rozpocznie się uroczysta gala finałowa festiwalu Das Goldene Stadttor.

W tym roku film „Zamość – Twierdza Otwarta” pokazywany będzie jeszcze m.in. na festiwalach filmów turystycznych w Warszawie, Karlovych Varach i Baku (Azerbejdżan).

Advertisements
aktualności Zamość akcje charytatywne Zamość architektura Zamość atrakcje turystyczne Zamość baseny Zamość biegi uliczne Zamość biblioteki Zamość biznes Zamość dziedzictwo kulturowe Zamość eventy Zamość festiwale Zamość fitness Zamość galeria sztuki Zamość historia Zamość hotele Zamość imprezy kulturalne Zamość inicjatywy społeczne Zamość informacje Zamość inwestycje Zamość kino w Zamościu kluby muzyczne Zamość kluby sportowe Zamość koncerty muzyczne Zamość koncerty Zamość konferencje biznesowe Zamość kursy i szkolenia Zamość kawiarnie Zamość kulturalne Zamość lokalne firmy Zamość lokalne wiadomości Zamość maratony Zamość muzea Zamość muzeum Zamość noclegi Zamość oferty pracy Zamość organizacje pozarządowe Zamość parki Zamość pomoc społeczna Zamość portal informacyjny Zamość przedsiębiorstwa Zamość praca Zamość przewodnik po Zamościu projekcje filmowe Zamość rekonstrukcje historyczne Zamość restauracje Zamość rynek pracy Zamość siłownie Zamość spacery po Zamościu spektakle teatralne Zamość spotkania autorskie Zamość spotkania mieszkańców Zamość szkoły Zamość szlaki turystyczne Zamość targi biznesowe Zamość teatr w Zamościu turnieje sportowe Zamość uniwersytety Zamość wydarzenia edukacyjne Zamość wydarzenia historyczne Zamość wydarzenia kulturalne Zamość wydarzenia społeczne Zamość wydarzenia w Zamościu wiadomości z Zamościa wolontariat Zamość wykłady Zamość warsztaty artystyczne Zamość warsztaty Zamość wyścigi rowerowe Zamość wystawy artystyczne Zamość wystawy Zamość zabytki Zamościa zabytki Zamość zawody sportowe Zamość zamojska społeczność życie w Zamościu zwiedzanie Zamość Akademia Zamość radio zamość imprezy zamość

2 thoughts on “Spot z Zamościa nominowany w Berlinie!

  • 10 marca 2016 o 10:07
    Permalink

    Co bardziej ogarnięci urzędnicy znający się na promowaniu miast odchodzą od tej formy promocji. Dlaczego? Okazuje się, że najpierw trzeba zapłacić za realizację profesjonalnego filmu, a potem jeszcze trzeba wykupić za setki tysiące złotych emisję tych filmów w stacjach TV. Co ciekawe te setki tysiące złotych są wyrzucane zazwyczaj w błoto bo nikt nie ogląda reklam. W Warszawie sprawdzono zależność zużycia wody, a przerwami na reklamę. Okazało się, że w momentach kiedy były przerwy reklamowe (zazwyczaj jednocześnie w większych TV) wówczas gwałtownie wzrastał poziom zużycia wody. Urzędnikom z Zamościa polecam temat content marketingu. Bez porównania tańsza forma promocji miasta i o niebo skuteczniejsza. 

    Odpowiedz
    • 18 marca 2016 o 14:29
      Permalink

      Niestety, zgadzam się z Marcinem. Takie formy promocji, jak zwykły film promocyjny, są przestarzałe. Aby reklama odniosła oczekiwany skutek, musi zostać podana widzom “mimochodem”. Mamy czasy, w których ciągle jesteśmy zalewani przekazami reklamowymi i ludzie najzwyczajniej w świecie mają tego dość i wolą czas poświęcony na oglądanie reklam, spożytkować w inny sposób, choćby robiąc sobie herbatę. Każdy, kto choć trochę zna się na marketingu, wie dobrze, że widza najpierw trzeba w jakiś sposób zainteresować, a dopiero potem można “przy okazji” wpleść w podawane mu treści przekaz reklamowy. 

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *