Castorama wyremontuje elewacje Kamienic ormiańskich
Mieszkańcy Zamościa wybrali projekt społeczny, który zostanie zrealizowany w ramach akcji Razem damy radę w ich mieście. Spośród trzech propozycji wyłonionych wcześniej przez Castorama Polska najwięcej głosów otrzymała inicjatywa Urzędu Miasta obejmująca remont elewacji kamienic ormiańskich. Budynki te są jedną z najważniejszych atrakcji turystycznych i wizytówek Rynku Wielkiego.
Zwycięski projekt społeczny, którego inicjatorem jest UM Zamość, polega na poprawie stanu technicznego Kamienic ormiańskich. Dla miasta i jego mieszkańców budynki te mają ogromna wartość. Są wyjątkowym zabytkiem oraz stałym elementem oprawy imprez artystycznych i uroczystości, odbywających się na Rynku Wielkim. Dla przyjezdnych stanowią niezapomnianą atrakcję turystyczną. Zgodnie z założeniami inicjatywy Castorama wesprze specjalistyczne prace remontowe obejmujące uzupełnienie ubytków, które zagrażają wyjątkowym elewacjom kamienic.
„Ogromnie cieszymy się z dużego zaangażowania mieszańców w nasz projekt społeczny i dziękujemy za tysiące oddanych głosów. Z ogromną satysfakcją zrealizujemy zwycięską inicjatywę, dzięki której Kamienice ormiańskie będą mogły wciąż zachwycać mieszkańców Zamościa i turystów odwiedzających miasto. Mamy świadomość, że wszystkie projekty, które brały udział akcji, były ważne dla mieszkańców, dlatego dla autorów pozostałych dwóch inicjatyw przygotowaliśmy nagrody pocieszenia” – Łukasz Mrzygłód, Dyrektor sklepu Castorama w Zamościu.
Zwycięski projekt został ogłoszony podczas wydarzenia z cyklu Castorama Tour, które 22 lipca br. odbyło się na Rynku Wielkim w Zamościu. We wręczeniu nagród uczestniczył Prezydenta Zamościa, Andrzej Wnuk.
20 lat razem
Projekt społeczny Razem Damy Radę jest jednym z ważnych przedsięwzięć związanych z 20-leciem Castorama Polska oraz cyklem imprez miejskich Castorama Tour. W ramach tych wydarzeń, w ciągu 2 wakacyjnych miesięcy, pracownicy sklepów wraz z zaprzyjaźnionymi partnerami pojawią się w popularnych miejscach w 10 miastach w Polsce. Razem inspirują i podpowiadają mieszkańcom, jak ulepszać domy oraz zapewnią im przy tym dobrą zabawę.
Podczas wydarzenia w Zamościu mieszkańcy mogli skorzystać z wielu atrakcji. Mieli do dyspozycji m.in. strefę porad oraz warsztatów dla dorosłych, których mogli spotkać youtuberów z „5 sposobów na…” oraz pracowników miejscowego sklepu Castorama. Na Rynku Wielkim powstała również strefa relaksu, strefa Eko oraz strefa Majsterkowo, w której odbywały się popularne warsztaty dla dzieci. Oprócz tego organizatorzy zapewnili mieszkańcom zabawę podczas koncertów, konkursów pokazów, które odbywały się na scenie. Całe wydarzenie poprowadził Adam Kornacki, popularny dziennikarz.
Informacje o spółce Castorama: Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii DIY/home improvement (ulepszania warunków mieszkaniowych) w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 75 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Łączna powierzchnia handlowa sklepów należących do spółki wynosi ok. 554 tys. m². Spółka zatrudnia ponad 11,5 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com. (info. Paweł Tabaka)
W tekście jest pomyłka-prezydent Zamościa ma na imię Andrzej nie Adam.