Interwencje redakcji zyciezamoscia.pl w sprawach mieszkańców
Redakcji zyciezamoscia.pl w ostatnim czasie interweniowała w instytucjach zarówno miejskich jak i krajowych takich jak PKP Intercity S.A.
W pierwszej sprawie interweniowaliśmy do dwóch instytucji w sprawie odśnieżania miasta, a szczególnie chodników i podjazdów na przystankach MZK. Po dwóch tygodniach po pierwszych opadach w/w tematy nie były prawidłowo wykonane. Chodniki i podjazdy autobusowe nie odśnieżone ( bo chyba trudno powiedzieć, ze podjazd jest odśnieżony gdy jest odśnieżone podejście o szerokości około 1 m.)
Po naszych rozmowach telefonicznych w/w sprawy zostały poprawione.
W drugiej sprawie, interweniowaliśmy w sprawie opóźnienia pociągu, który już w Zamościu jak podaje PKP Intercity S.A. pociąg był opóźniony już 10 min. Również pisaliśmy aby w dobie XXI w. zamontować małe tablice elektroniczne z rozkładem jazdy pociągów a szczególnie ze wszelkiego rodzaju zmianami odjazdów, (bo trudno odczytać cokolwiek z tablicy zaparowanej czy malutkiego rozkładu jazdy przywieszonego na słupku – dla starszej osoby czy niedowidzącej to koszmar , lęk i strach, czy ja wyruszę w podróż a może coś jest odwołane i są przesiadki). Kolejna sprawa dotyczy przystanków np.dworca stacji PKP Zamość. Przy dużej ulewie czy śnieżycy za mało jest miejsca aby wszyscy się schronili – coś trzeba z tym zrobić. Podawanie komunikatów na w/w stacji jest tragiczne.
Redakcji zyciezamoscia.pl nie zależy na tym aby komuś dokuczać, ale żeby instytucje szanowały swoich obywateli, którzy płacą podatki na nie. Tak jak i w ogólnej nazwie PKP szanowało swoich klientów, którzy przecież płacą za podróż.
NAUCZMY SIĘ WZAJEMNIE SZANOWAĆ I TRAKTOWAĆ SIĘ WZAJEMNIE, TAK JAK BYŚMY SAMI CHCIELI BYĆ POTRAKTOWANI.