22 listopada 2013 r. “Ufaj, ale sprawdzaj” i nie daj się oszukać.

Dziś 22 listopada O godz..11.00 odbyło się spotkanie konsumenckie w zamojskim ratuszu (sala Consulatus) organizowane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej w celu przeciwdziałania nieuczciwym praktykom przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych. Urząd Komunikacji Elektronicznej prowadzi ogólnopolską kampanię informacyjną “Ufaj, ale sprawdzaj”
Kampania ta skierowana jest przede wszystkim do osób 50+ i starszych ,które kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, że zostały oszukane.
Przedstawiciel UKE O/Lublin Pan Paweł Kucharczyk przedstawił cały proces od czego tak naprawdę się to zaczyna i czym to może się zakończyć a jeśli już to co w takiej sytuacji robić i gdzie się zgłosić.
Poniżej podajemy parę adresów, telefonów i informacji.
Warto zobaczyć jak handlowcy korzystają z mapy popytu i co to jest na stronie www.mapa.uke.gov.pl

Nie daj się oszukać – “Ufaj, ale sprawdzaj”
Pośpiech zazwyczaj okazuje się złym doradcą. Wiedzą o tym przedstawiciele handlowi działający w imieniu i na rzecz różnych dostawców usług telekomunikacyjnych. Niestety wciąż zdarza się, że działania niektórych z nich są nieuczciwe. Co zrobić, aby nie paść ofiarą nieuczciwych praktyk? O czym należy pamiętać podczas zawierania umów? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych konsumenci poznają podczas spotkań z ekspertami Urzędu Komunikacji Elektronicznej w ramach programu “Ufaj, ale sprawdzaj”.UKE

W Urzędzie Komunikacji Elektronicznej działa Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu:
801 900 853(koszt połączenia jak za połączenie lokalne) lub 22 534 91 74

Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa

Tel. recepcja 22 53 49 190, fax 22 53 49 162, e-mail: uke@uke.gov.pl
Godziny pracy Urzędu w Warszawie: 8:15 – 16:15 od poniedziałku do piątku.

Delegatura UKE w Lublinie
Dyrektor: Władysław Zwierzchowski
Adres: 20-601 Lublin, ul. Zana 38 C
Tel. 81 743 40 43
Fax 81 743 40 47
e-mail: lublin@uke.gov.pl

Miejski Rzecznik Konsumentów
Rynek Wielki 13 (oficyna Ratusza), 22-400 Zamość
tel. 84 677 24 22 fax 84 530 00 38
e-mail: konsument@zamosc.um.gov.pl
Funkcję Miejskiego Rzecznika Konsumentów pełni Katarzyna Mazur

Advertisements
aktualności Zamość akcje charytatywne Zamość architektura Zamość atrakcje turystyczne Zamość baseny Zamość biegi uliczne Zamość biblioteki Zamość biznes Zamość dziedzictwo kulturowe Zamość eventy Zamość festiwale Zamość fitness Zamość galeria sztuki Zamość historia Zamość hotele Zamość imprezy kulturalne Zamość inicjatywy społeczne Zamość informacje Zamość inwestycje Zamość kino w Zamościu kluby muzyczne Zamość kluby sportowe Zamość koncerty muzyczne Zamość koncerty Zamość konferencje biznesowe Zamość kursy i szkolenia Zamość kawiarnie Zamość kulturalne Zamość lokalne firmy Zamość lokalne wiadomości Zamość maratony Zamość muzea Zamość muzeum Zamość noclegi Zamość oferty pracy Zamość organizacje pozarządowe Zamość parki Zamość pomoc społeczna Zamość portal informacyjny Zamość przedsiębiorstwa Zamość praca Zamość przewodnik po Zamościu projekcje filmowe Zamość rekonstrukcje historyczne Zamość restauracje Zamość rynek pracy Zamość siłownie Zamość spacery po Zamościu spektakle teatralne Zamość spotkania autorskie Zamość spotkania mieszkańców Zamość szkoły Zamość szlaki turystyczne Zamość targi biznesowe Zamość teatr w Zamościu turnieje sportowe Zamość uniwersytety Zamość wydarzenia edukacyjne Zamość wydarzenia historyczne Zamość wydarzenia kulturalne Zamość wydarzenia społeczne Zamość wydarzenia w Zamościu wiadomości z Zamościa wolontariat Zamość wykłady Zamość warsztaty artystyczne Zamość warsztaty Zamość wyścigi rowerowe Zamość wystawy artystyczne Zamość wystawy Zamość zabytki Zamościa zabytki Zamość zawody sportowe Zamość zamojska społeczność życie w Zamościu zwiedzanie Zamość Akademia Zamość radio zamość imprezy zamość

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *