22 listopada 2013 r. “Ufaj, ale sprawdzaj” i nie daj się oszukać.

Dziś 22 listopada O godz..11.00 odbyło się spotkanie konsumenckie w zamojskim ratuszu (sala Consulatus) organizowane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej w celu przeciwdziałania nieuczciwym praktykom przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych. Urząd Komunikacji Elektronicznej prowadzi ogólnopolską kampanię informacyjną “Ufaj, ale sprawdzaj”
Kampania ta skierowana jest przede wszystkim do osób 50+ i starszych ,które kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, że zostały oszukane.
Przedstawiciel UKE O/Lublin Pan Paweł Kucharczyk przedstawił cały proces od czego tak naprawdę się to zaczyna i czym to może się zakończyć a jeśli już to co w takiej sytuacji robić i gdzie się zgłosić.
Poniżej podajemy parę adresów, telefonów i informacji.
Warto zobaczyć jak handlowcy korzystają z mapy popytu i co to jest na stronie www.mapa.uke.gov.pl

Nie daj się oszukać – “Ufaj, ale sprawdzaj”
Pośpiech zazwyczaj okazuje się złym doradcą. Wiedzą o tym przedstawiciele handlowi działający w imieniu i na rzecz różnych dostawców usług telekomunikacyjnych. Niestety wciąż zdarza się, że działania niektórych z nich są nieuczciwe. Co zrobić, aby nie paść ofiarą nieuczciwych praktyk? O czym należy pamiętać podczas zawierania umów? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych konsumenci poznają podczas spotkań z ekspertami Urzędu Komunikacji Elektronicznej w ramach programu “Ufaj, ale sprawdzaj”.UKE

W Urzędzie Komunikacji Elektronicznej działa Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu:
801 900 853(koszt połączenia jak za połączenie lokalne) lub 22 534 91 74

Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa

Tel. recepcja 22 53 49 190, fax 22 53 49 162, e-mail: uke@uke.gov.pl
Godziny pracy Urzędu w Warszawie: 8:15 – 16:15 od poniedziałku do piątku.

Delegatura UKE w Lublinie
Dyrektor: Władysław Zwierzchowski
Adres: 20-601 Lublin, ul. Zana 38 C
Tel. 81 743 40 43
Fax 81 743 40 47
e-mail: lublin@uke.gov.pl

Miejski Rzecznik Konsumentów
Rynek Wielki 13 (oficyna Ratusza), 22-400 Zamość
tel. 84 677 24 22 fax 84 530 00 38
e-mail: konsument@zamosc.um.gov.pl
Funkcję Miejskiego Rzecznika Konsumentów pełni Katarzyna Mazur

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *