Zamość w telewizji
Od 15 lipca do 15 sierpnia na 33 kanałach telewizyjnych będzie można oglądać nowy spot promujący miasto Zamość.
Spot wyprodukował Damian Bieniek z firmy Edukator Film. Bieniek to autor ponad 200 teledysków oraz ponad 50 filmów reklamowych. Współpracował m.in. z Janem Nowickim, Stanisławem Sojką, Olą Szwed, Michałem Koterskim, zespołem Rezerwat, Ivanem Komarenko, zespołem Kombi i Grzegorzem Hyżym, a także z największymi gwiazdami polskiego rapu, takimi jak m.in. Onar, Miuosh, Bob One i Bas Tajpan.
Muzyka została skomponowana specjalnie na potrzeby obrazu promującego Zamość. Napisał ją Jacek Kałuża z lubelskiego kolektywu muzycznego Fanatycy Flow.
Scenariusz powstał w Wydziale Turystyki i Promocji urzędu miasta.
Główni aktorzy występujący w spocie to Dominik Masiukiewicz, Weronika Mazurek oraz 7-letnia Liliana Kępa. Poza tym, w obrazie można zobaczyć grupę rekonstrukcyjną z zamojskiego Nadszańca, Teatr Ognia Utopia oraz odtwórców głównych ról w spektaklu „Romeo i Julia”, pokazywanym w Zamościu w ramach Zamojskiego Lata Teatralnego – Oliwię Zając i Tomasza Kornata.
Spot został wyprodukowany w dwóch wersjach: 30-oraz 15-sekundowej. Zakres kampanii to 277 punktów GRP (Gross Rating Points – procent dotarcia do grupy docelowej), co w przeliczeniu da minimum tysiąc emisji.
Całkowity koszt emisji wyniesie nieco ponad 429 tys. zł brutto. Pieniądze pochodzą z bonusu, udzielonemu miastu w ramach unijnego projektu „Zamość miasto UNESCO, Pomnik historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki.”
Spot będzie można zobaczyć m.in. w: TVN (60 proc. wszystkich emisji), TVN24, AXN, National Geographic, Investigation Discovery, Comedy Central, Discovery, TVN24 BIŚ, TVN Style, Animal Planet, Discovery Turbo Xtra, Discovery Life, Discovery Historia, Ale Kino +, AXN Black, FOX, Discovery Science, Canal+ Sport, TVN7, TV PULS, TTV i PULS2.