Katharsis Development rusza z budową zintegrowanego centrum komunikacyjnego w Zamościu
Od wczoraj działka w obrębie ulic Hrubieszowskiej, Gminnej i Niepodległości jest oficjalnym placem budowy. Zgodnie z planami inwestora obiekt łączący nowy dworzec PKS z punktami usługowo-handlowymi będzie gotowy już po ok. 10 miesiącach.
Jak zapewnia Katharsis Development pasażerowie komunikacji zbiorowej nie odczują utrudnień, ponieważ na czas budowy zostanie udostępniony kontenerowy dworzec tymczasowy.
– Dworzec tymczasowy to nie tylko stanowiska dla autobusów i plac manewrowy, ale też miejsce, w którym sprawnie obsługiwani będą podróżni. W pierwszej fazie inwestycji zorganizujemy funkcjonalne kasy biletowe, poczekalnię, pomieszczenia biurowe oraz toalety – podkreśla Ewa Zurman, Dyrektor ds. Rozwoju w Katharsis Development.
Nowy dworzec PKS w Zamościu zostanie wkomponowany w zintegrowane centrum komunikacyjno-handlowe o łącznej powierzchni 4000 m2 GLA. Dla przewoźnika zaplanowano blisko dwustumetrową nowoczesną powierzchnię dworcową, plac manewrowy oraz 5 stanowisk odjazdowych. Z 10 stanowisk skorzystają przewoźnicy prywatni. Na terenie inwestycji przewidziano ogólnodostępny parking naziemny dla 80 samochodów.
– Dotychczasowy dworzec PKS w Zamościu nie kojarzył się ani z czystością, ani z funkcjonalnością. Nowy obiekt będzie miejscem przyjaznym pasażerom i klientom, którzy zdecydują się na zakupy w towarzyszącej galerii handlowej. Ofertę naszego centrum stworzą m.in.: Neonet, Stokrotka, Rossmann, Pepco, Apteka Dyżurna oraz cukiernia Jutrzenka – informuje Justyna Kojak, Koordynator ds. Komercjalizacji w Katharsis Development.
Generalnym wykonawcą Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego w Zamościu jest firma BETONOX Construction Sopot Spółka Akcyjna Sp. k.
Katharsis Development to dynamicznie rozwijająca się na polskim rynku firma deweloperska, realizująca przedsięwzięcia inwestycyjne w sektorze komercyjnym. W skład systematycznie powiększającego się portfela Katharsis wchodzą obiekty handlowe HopStop o powierzchni od kilku do kilkunastu tysięcy metrów kwadratowych, usytuowane w kluczowych lokalizacjach takich miast jak: Warszawa, Radom, Zamość, Siedlce, Ostrów Wielkopolski. Niejednokrotnie integrują one powierzchnię handlowo-usługową z nowoczesnymi dworcami PKS / PKP.
Materiał nadesłany
Fot.: wizualizacja inwestycji, autor – Biuro Architektoniczne Innebo
to nie jest ulica Gminna :/
Drogi użytkowniku, który nie chcesz się ujawnić proszę przeczytaj dobrze komunikat i sprawdź sobie na mapie.