PGK w Zamościu zaprasza do nowego Biura Obsługi Klienta
W piątek (22.10.2021) o godz. godzinę 14:30, odbyło się otwarcie nowego Biura Obsługi Klienta PGK, które mieści się przy ul. Kruczej 10 w Zamościu.
W jednym miejscu, tj. przy ul. Kruczej 10 w Zamościu, Klienci uzyskają informacje dotyczące usług, które świadczą poszczególne Zakłady Spółki, zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i dla firm. Dotychczas odbywało się to w różnych lokalizacjach.
BOK zajmuje się:
➔ zawieraniem umów:
– o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
– na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenach niezamieszkałych (firmy),
– na odbiór nieczystości ciekłych,
➔ przyjmowaniem zleceń na usługi oferowane przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Zakład Transportu Odpadów, Zakład Komunalny i Oczyszczalnię Ścieków
➔ przyjmowaniem zleceń na usługi dodatkowe m. in.:
– mechaniczne czyszczenie sieci kanalizacyjnych,
– pobór wody z hydrantu,
– najem taboru samochodowego i pojazdów PGK,
– podstawienie kontenerów,
– usługę gabarytową,
– usługi koszenia, wycinki drzew, mechaniczne oczyszczanie;
➔ przyjmowaniem wniosków/zgłoszeń związanych z przyłączeniem
nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
➔ wydawaniem uzgodnień z zakresu infrastruktury, sporządzonych przez dział techniczny
➔ wystawianiem faktur za usługi umowne i na zlecenie, na podstawie przygotowanych specyfikacji przez odpowiednie działy Spółki
➔ zmianą danych teleadresowych
➔ prowadzeniem bazy iBOK i e-faktur
➔ przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji/skarg
➔ promocją Spółki
Pracownicy PGK są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku. Udzielają informacji na temat sposobu załatwiania spraw, niezbędnej dokumentacji, rachunków danego klienta oraz służą pomocą w przypadku składania reklamacji.
Zapraszamy!
Godziny otwarcia BOK od 25 października 2021:
Poniedziałek 9:00 – 17:00
Wtorek 7:00 – 15:00
Środa 9:00 – 17:00
Czwartek 7:00 – 15:00
Piątek 7:00 – 15:00
Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego lub mailowego:
84 638 12 04
bok@pgk.zamosc.pl