Miejski Rzecznik Konsumenta na urlopie

Jak przekazał zamojski magistrat od dzisiaj (10 sierpnia ) do wtorku,  25 sierpnia  biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Zamościu będzie nieczynne.

Gdy w tym okresie napotkanie konsumenckie problemy pomocne mogą być:

– w sprawach dotyczących reklamacji towarów lub usług można zgłaszać się do Inspekcji Handlowej w Zamościu ul. Partyzantów 3, tel. 84 638 50 30

– w sprawach usług telekomunikacyjnych i pocztowych  informacji udziela Urząd Komunikacji Elektronicznej tel. 81 74 34 043 lub 22 330 40 00

– w sprawach ubezpieczeniowych i finansowych informacji udziela biuro Rzecznika Finansowego poprzez email: porady@rf.gov.pl oraz telefonicznie w dni powszednie w godzinach od 12.00 do 16.00 pod numerami: 22 333 73 28 – w sprawach ubezpieczeń i 22 333 73 25 – w sprawach usług bankowych.

Ponadto 801 440 220 lub 22 290 89 16 infolinia porad konsumenckich czynna w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00 koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

( fot. ilustracyjne: pixabay.com)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *